sobota 30. dubna 2022

...sobota a poslední

den v dubnu 22. Letí to jako blázen. V TV zrovna mluví o požárech z ohňů, které se každého posledního dubna pálí, čarodějnice....No, uvidíme, jaké budou statistiky letos.

Ve středu jsme měli další "lékařský" den, je to za námi...Zatím.

 Ve čtvrtek odpoledne jsem jela na "toxi sraz" k Uršule, bylo to moc fajn. Koneckonců jako vždycky.

Bylo slunečno, ale taky dusno ale i pod mrakem, jakoby před bouřkou. Jela jsem k ní autobusem a cestou na zastávku jsem si vyfotila jeden z mnoha stromů, sakur v alejce.... Několik jich je mladých, ale některé mají už svoje roky, o čemž svědčí kmeny stromů.




Fotku  U. sem dávám pro ty, co nás znají a sledují....

V pátek jsme tu měli Ondru, kašle a paní učitelka mu doporučila /?/, aby na plavání nechodil. Trochu jsem uklízela, vařila, povídali jsme si.....

Včera/v pátek, taky přišla poslední část Ariadne MKALu s VS, já ještě neměla dopletenou třetí část. Týden byl plný pochůzek a na pletení mi nezbyla síla. Tak jsem to dorazila dneska ráno, ty dvě řady copánku byly tedy husté.....



Už jsem našla i nějakou tu chybku, ale párat to kvůli ní nebudu. Kromě nálezů pana Há jsem si tedy vytiskla i návod, part 4.....

Tak.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...