úterý 26. dubna 2022

...v neděli

 jsme oslavili narozeniny naší zlaté Simonky....Odpoledne tu byla doslova průtrž mračen, padaly i kroupy....Oslava byla moc fajn.



Ještě večer tu bouřilo, půl nebe černého, polovina osvícená sluncem.



Včera, v pondělí, jsem vyzvedávala Simonku ze školky mezi deštěm a potom poskakováním okolo louží....




Má mikádo, moc jí sluší.....To už jsme zase něco tvořili doma.....



Dneska dopoledne jsem byla u pana zubaře, po poledni nás dcera veze k lékaři pana Há....A potom budu vyzvedávat Simonku ve školce a půjdeme zpívat....Takže cestovatelský den.
A po dešti všechno zazelenalo a protože chvíli svítilo slunce, tak svítily i žluté pampelišky. Teď už zase mrak...





Běžím nám dát oběd a jdeme....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...