středa 6. dubna 2022

...nový týden a přesto

 mi splývá s minulým. Dušnost pana Há v neděli, návštěva emergency v nemocnici, nové léky, sledování, jak to bude dál.....

Včera/úterý jsem byla pro Simonku ve školce a šly jsme spolu na zpívání. Na skok jsem se viděla s dcerou ve městě Pak jsem Simi vyzvedla a pěšky jsme šly k nim domů. Na můstku přes Mlýnský potok jsme pokrmily dvě kačeny. Jeden byl "normální" kačer, ale to druhé ???? Hledala jsem a našla jen něco podobného v kachničce mandarínské, no nevím, ale barvy mě praštily přes oči. A zvláštně skládaná křídla. Fotky z mobilu nic moc, zaplouvali mi pod most, ty kachny/kačeři.



Tady jsem se pokusila o výřez, zaujala mě nejen ta jeho zvláštní křídla a proužky....Ale na hozený rohlík se vrhá jako naše známá kačena divoká.


A tohle je snímek z článku na internetu. Ty proužky.....a křídla.....
No nevím.


Tak, zoologický koutek je za námi.....

Jdu.
Klidný den a hodně ZDRAVÍ všem.
💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...