úterý 3. května 2022

...jaro je tu,

 i přes nižší ranní teploty....Konečně se všechno zelená, tráva i stromy. Za chvíli zase nebude vidět ulice a provoz na ní.


V dálce už začínají žloutnout květem pole.....řepka ??



Moje pokračování na poslední částí MKALu s VS. Pletu z lanka na ponožkovku. Je to jednodušší a nemusím tu masu pleteniny pořád hodně přetáčet....



Panu Há dr. na kardiologii vyměnila lék na prevenci sraženin z jednoduchého a ověřeného na jiný, novější ?????Já neviděla důvod, ale třeba to udělá nějaký zázrak...A udělalo.... Pan Há začal za dva prášky čůrat krev, masivně, musel zase o víkendu do nemocnice. Tam ho ošetřili, napíchali koagulanty a dali je i perorálně. A šel domů.... Když jsem studovala příbalový leták, nenapadlo mne, že se na mého muže budou vztahovat nežádoucí účinky. Když ho vezli do nemocnice, opakovala jsem mu, ať na tu výměnu léků upozorní. Nenapadalo mě nic jiného, co by tu masivní hematurii mohlo jinak vyvolat. A ve zprávě vidím, že ho vyslechli a zaléčili...ale nedůvěra v pacientovu samodiagnozu ze slov mladičké lékařky přímo čiší. Ona neví, že jsem desítky let dělala na toxikologii a o lécích vím své....Chvála Bohu, že už je to lepší, ťuky ťuk........Včera už to bylo zase o kousek lepší, ale ještě to není 100 procentně OK. Takže čekám na zítřek, jak to bude vypadat a budu dr. volat. Na návštěvu/= únavné čekání po čekárnách atd. ještě pan Há nemá sílu....jsem na to zvědavá....Včera tu byl rehabilitační chlapec a koukal tedy...Dost ho to vyděsilo, a to už je to lepší....
A dost o stáří, nemocech a taky lékařích....

V neděli dopoledne jsem konečně odřízla dvě miminka od mé pilei/y a tato je pro Simonku. Lepší květináček jsem nenašla, hihihi.


Jinak.... snad už bude líp.....

Dneska jdu po obědě pro Simonku do školky, pak k nám, později pojedeme na zpívání a odvedu jí k nim domů. Už se na tu naši mudrlantku upovídanou moc těším....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...