sobota 23. dubna 2022

...zase slunce, ale

 jak dlouho ??

Dva dny jsme u nás měli Ondráška, měl nějaké střevní potíže, dcera ho nechtěla poslat do školy, že neví, co se z toho vyvrbí....Ale nic moc se neukázalo, v pátek už byl absolutně fit. Tak jsme spolu po obědě vyzvedli Simonku ve školce a jeli/šli k nim domů Pěknou procházkou. Potom jsem dala S. masky na skládání a tady je výsledek....




Hezká zábava, slepila to sama, jen jsem jí asistovala a odlepovala papír na těch nejmrňavějších kouscích. I když i to jí šlo líp, protože, cituji "má takové malé ručičky".....

Pak přišli domů jejich rodiče a Klárka/naše holička... s dětmi. Plný dům dětí, křik, veselí a já mám konečně ostříhanou hlavu.

Ve čtvrtek jsem si na Kosmas koupila eknihu/359Kč oproti Alza, kde 449....
Takže v každé volné chvíli si čtu.



A jako naschvál jsme měli ve schránce Olomoucké noviny a na straně 5 je článek o Bílé Vodě....
Mám už dvě předchozí knihy, i ty se mi moc líbily.



A něco málo o skutečném prostředí románu.





Takže tak. 

Zatím se mi to líbí, nevadí mi dlouhé historické pasáže, děj románu je zatím dobrý, jsem zvědavá, jak to vyvrcholí....

Dneska jsem doma, dopoledne jsem vysmýčila celý byt, ke spokojenosti mi chybí umytí dvou oken. Ale z toho mě hlava nebolí. Oběd byl superrychlý, těstoviny s hrachem/složení těstovin, pesto z medvědího česneku a strouhaný sýr. Skromné, rychlé, takové vaření po úklidu. Minulý týden byli mladí s dětmi v Tisé a dovezli mamince/prababičce malou skleničku mého výrobku na ochutnání. Chutnalo jí to....Měla jsem listů jen na dvě malinké skleničky. A 2x jsem použila listy do jídla čerstvé. Žádné rvaní do košíku. Jen malý papírový sáček od svačiny....

Zítra budeme mít u nás oslavu Simončiných 5. narozenin, přijedou mladí i spolutcháni. Dort přiveze dcera, já něco slaného/brambůrky, chlebíčky a víno.

Trochu se honí mraky, ale když zrovna svítí sluníčko, je teplo.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...