sobota 2. dubna 2022

... včerejší Aprýl

 se u nás obešel bez nežádoucích vtípků, jako to bývalo za našeho "mlada".... Viď, Uršulo, některé vtípky jsou nezapomenutelné.....Jen to počasí od včerejška potvrzuje pranostiku....březen, za kamna vlezem, duben, ještě tam budem.....

Včera jsem uklízela, vařila, přivezli nám nákup z Rohlik.cz, odpoledne jsem si četla....

Nejvíc peněz utratím za knihy, elektronické, ale cenově jsou na tom stejně jako tištěné. A nezaberou tolik místa, dokonce jsem našla na čtení z čtečky polohu i v posteli, jenže to hned usínám. Takže tak. K tomu čtení elektronických knih a tištěné nakupovat sporadicky mě dovedlo stěhování. Knihy, které jsem rozdala, vyhodila a opakovaně dávala v domě u schránek na výběr spolusousedům....Ty mě mrzí, ale, koneckonců mezi nimi byly i takové, co člověk jednou přečte a už se k nim nevrací. Vzala jsem do nového bytu ty, bez kterých jsem se nedovedla odpoutat, tj. polovina celkového množství mých knih. A taky jsme se do bytu právě pro knihy a kytky vracely s dcerou 10 dní po "velkém" odstěhování a zeť nám vyndal v roomsteru zadní sedačky, aby se to tam všechno vešlo....Bože, už nikdy se nechci nikam stěhovat. Jojo, už na to nemám a jen představa.....Proto e-knihy.

Ve čtvrtek vyšla dvanáctá kniha/u nás v ČR, detektivek z prostředí  americko-amišského. 

Linda Castillo Zpřetrhaná pouta

Linda Castillo


V textu sice píšou, že vyjde až na začátku května, ale už je tu.....
Takže zase nějaké čtení. Kdybych radši pletla, hihihi.

Dneska dodělávám úklid, srovnala jsem si krabičky apod. ve skříni nad mikrovlnkou, už to tam bylo brrrr. Něco jsem uklidila do krabic v koupelně pod stropem, něco dala do malých plechových nad linku/tlačiče sušenek, vykrajovátka, silikonové formičky atpod. Uklidila jsem i velké silikonové formy na bábovičky a madlenky. Nechala jsem venku jen velikonoční motivy, musím najít nějaký dobrý recept. Aby z toho nebyla hrouda upečeného těsta, ale třba pěkný zajíček... Možná použiju některý z receptů od https://www.leliscupcakes.com/kniha/.

Takže i já začala jarní/koneckonců potřebný v každé době, úklid.
Jako třeba tady, když zabrousím na má oblíbená videa na YT.
Úklid, trocha vaření/tempura a děti venku.....



A ještě několik zdravých snídaní od milé Vietnamky, žijící s rodinkou v Německu. Jojo, ta, co se přestěhovala z bytu do domku na vesnici. Mám chuť na cuketové lodičky nebo jablíčka rozpečená/uvařená s amarantem.


A kdo ještě nečte evulekotule nový blog a vyprávění o jejich cestě kolem světa, s dětmi i učením...Tak tady připomínám.

Nečtu jí denně, ráda si čtu víc příspěvků najednou. Krásné fotky, mimochodem.

A to by bylo do dnešního studeného dne ode mne asi tak všechno. Projet se po Americe, v Evropě posnídat a v Asii uklidit, něco nového se naučit.......hihihihi......

Klidný den všem.
A děkuji těm, kteří ke mně nakouknou, přečtou a třeba se i něčím inspirují.....
💗💙💚💛💜💖











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...