pátek 15. dubna 2022

... zase zlom

 v počasí. Včera slunce a 20 stupňů, dneska 5 a pršelo. Ne, že by vody nebylo třeba, ale zrovna na Velikonoce ?

Včera v poledne pustili pana Há z nemocnice, přivezla ho sanitka, protože v 8 hodin vyrazily naše děti na severozápad. Cestou se zastavily v Praze, na výstavě České TV. Ale podle hodnocení dcery to není důvod k návštěvě Prahy, spíš jen přidružená návštěva k něčemu významnějšímu....

Největší úspěch mělo metro, což chápu. Takže tak. A fotka s Václavem. Kdo ji nemá ve svém albu....





Doufám, že mne zahltí fotkami z dalších cest....a setkání.

Včerejší půlden s panem Há mě přesvědčil o tom, že náš život se maličko/dost změní. Ale my to zase vychytáme. Jen aby ON neklesal na mysli.
Přibyly léky, musí dobrat antibiotika, komfort jeho vlastní osoby se pohoršil, ale i to vydržíme.
Držte palce....
Včera jsem pekla mléčný chleba, no spíš takový toustový. Musela jsem si ho ukrojit ke snídani s dobrým kafíčkem.


Dneska by měla dorazit druhá část MKALu u Vlněných sester. Těším se.

Je svátek, tak budu dělat tuňáka s br.kaší a okurkovým salátem. Oběd za všechny prachy, hihihi. Ale ty dvě porce budou stačit a uvidím, co uvařím zítra. Musím něco lehkého, aby to vyhovovalo panu Há, protože i jeho žaludek už taky není, co býval.

Už slyším, že vstal. Jdu mu k ruce, nenápadně, kdyby něco potřeboval.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...