čtvrtek 21. dubna 2022

... a je po svátcích jara,

 venku bylo/je chladno a dokonce tu i pršelo. Takže se to trochu venku zazelenalo.


Ale mraků spousta.....


Moje bylinky, které jsem chtěla dát na balkon, leč tam by umrzly.....


A co se změnilo v pokojíku/pracovně ? Uklidila jsem stroj a tak má Ondra místo na učení. Dcera ho sem dneska přivezla, má nějaké lehké zažívací potíže, tak klid a dietka... Koukám, že tu vánoční deku už musím uklidit, až mu budu stlát na noc, tak pak sem dám jinou. Na hromádce vedle knihovny džíny, kde pan Há urval knoflík, hledala jsem náhradní, ale nemám. Musím se zastavit u Stoklasy v Centru Haná...


Pekla jsem chleba podle receptu kublanky/kublanek ? Oni pekli bulky, já to použila na pečení v pekárně, ale nějak mi ten krásný vršek splihl po vyndání z formy....Ale chuťové vynikající. Batáty se nezapřou. Budu to muset upéct ještě jadnou jako bulky na naplnění něčím zeleným.
💖



Ondra si dělá něco do školy, pan Há si čte a já brouzdám po internetu.

Zase několik nových příspěvků u evulekotule na blogu z jejich cesty kolem světa Světu vstříc, SEKVOJE, téma, na které jsem se moc těšila. Miluji ty stromy, jejich monumentálnost a krásu. Ne, že bych je viděla "naživo", ale uchvátily mne už před časem. I minulost jejich života po osídlení kraje a hor lidmi. Mám na pinterest kapitolu jen o nich...https://cz.pinterest.com/horynova/sequoia/. Tak jsem si tam, bez dovolení, dala i jednu jejich fotku....

💗

Dneska sem šoupnu zase něco o vaření. Korejské nepřeberné množství úprav zeleniny jako přílohy k hlavnímu jídlu. No u nich je zelenina hlavní a k tomu přikusují ryby, maso, rýži.


Krásný dům, minimalisticky zařízeno, je to všechno nové...A moc pěkné skleněné krabičky na ukládání....
💙

Dneska lehký pohled na pletené vzorky/Turecko ?

 
V poslední době už jarně letní nápady .
💚

Americká Korejka Maangchi a její úprava rybího masa. A zase spousta mističek se saláty...Pan Há brblá, co mám misek, ale na tohle já tedy nemám.....
Od ní jsem čerpala první recept na přípravu kimči aj.


💛

Musím se podívat po nějakém obchodě, kde mají větší výber ryb ne jen v supermarketech.

Vyprázdňuji mrazák, potřebuje odmrazit, takže to asi bude muset počkat. I když já mám nejradši vaření z čerstvého a ne rozmražovaného...

Pořád pomalu pletu MKAL s VS a Petrou, na blogu mají informace o letním pletařském táboře.
💜 

Tak, na dnešek už je toho zase až až.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...