pondělí 2. března 2020

...první březnový

příspěvek, venku mokro, na kopcích sníh.

Byla jsem na kontrole s destičkami /krevními/, dneska nejlepší výsledek za poslední tři roky. I když pořád dost pod spodní hranici normality. Ale aspoň tak.

Pak jsem se zastavila v bývalé práci, jednak zamluvit nějaké krabice na stěhování / dostávají objednaný zdravotnický materiál v papírových bednách a ty pak rozkládají do papírového odpadu /. A za druhé s mou, naší, novinkou, tj. přesunem do Olomouce. Takže téma nevyčerpatelné...a vyčerpávající, že.
Mladí v Olomouci jsou jakž takž OK, Zbyněk mi poslal první pozdrav z chaty na Vinohrádkách...
podběl a sněženky.
To je místo těch mých fotek, co jsem na domku nestihla udělat.


Takhle je to i tady v Ústí, ale na kopcích i v Tisé je sníh, snad poprvé za tuhle zimu celý víkend. Takže naše /..../ sněženky jsou pod sněhem.

Ale jinde "ve vnitrozemí" je krásně....třeba u http://barvinekafialkaa.blogspot.com/2020/03/z-vikendu.html už kvetou l skalničky.

Pan Há šel na poštu a pak hned domů, já oběd jen ohřívám...hihihi😀
Měla bych jít do špajzu v mezipatře udělat inventuru, a i do sklepa.
Mám tam skoro celý pytel kuliček do sedacího vaku, pokusím se dát inzerát na prodej za symbolickou cenu....

Jdu tedy něco dělat.

Hezký a poklidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...