čtvrtek 26. března 2020

...já nesedím

jen u počítače....Vařím, peru, myju nádobí = uklízím z myčky...atd. atd.
A jinak :
Tak jsem vyprázdnila jednu třípolicovou skříňku s nádobím, sváteční zlatě zdobené nádobí od našich ke svatbě... To znamená to méně používané. A najednou mám pocit, že budu muset říct praneteři, aby si přijela pro nějaké talíře a misky....
A to zůstal na domku základ na vaření, jak zkonstatovala makléřka směrem k mladým novomajitelům, ....."tady se klidně může vařit"....Opravdu jsme měli dvě domácnosti, až na pár kousků, co jsme vozili sem tam, třeba odpeckovač třešní nebo otvírák na kompoty, hihihi.
 A něco jsem vyměnila u maminky za naše nové = novější za její starší  / za nářků a skoro pláče..../ a to vyhodila..../. Prostě kulový blesk, co byl zabrzděn v polovině.....😂


Ta krabice je jen provizorní místo, asi něco ještě budu muset rozdat a zbytek dát do menších krabic, aby to nebylo tak těžké..... A to je asi tak 1/6 mého nádobí a skla.....Fňuk. Budu to muset probrat s dcerou na Skype, protože jsme to chtěly udělat na Velikonoce, kdy měli přijet... A odvézt si na chatu sekačku, pilu, nějaké nádobí z domku, nějaké hračky, tatrovku, odrážedlo č.2 apod. Teď nevím, jak to skloubit, protože to musí částečně být  i v garáži, kterou jsem ale slíbila uvolnit do....Ale paní říkala, že to nevadí....No, uvidíme. A nedošlo mi, že se bude přezouvat auto a zimní obutí se musí dát pro změnu do sklepa.....kde zase čekají nějaké věci na objemový odpad. Dobře vymyšleno, ale ten virus mi v tom nadělal nepřehledno.....prostě bordel.

Klid.....😀....času dost.

Klidné odpoledne a pevné nervy všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...