středa 18. března 2020

...tak dneska mám asi

pátek 13.

Pan Há měl těžkou noc a ještě těžší ráno...Teď posedává a typicky mužsky kňučí....jsem starej, už mě to nebaví, pořád nějaký problém... No nic, to už známe, že.

Aby to nebylo jednoduché, zkazila jsem recept na bábovku od Maškrtnice, takže jsem to sice nakonec upekla, chuťově OK, ale moc brzy jsem to vyklepávala z formy a přetrhla jí.....

Takhle je u nás, chvílemi ale prokukuje  sluníčko.


Kytka od Vietnamců, měli jich spoustu a vesele v prázdném obchodě vadly... Tak aspoň jednu....


Začala jsem plést....Emilianu.


A jinak radši už nic dělat nebudu....
Včera se vnoučkovi v Olomouci objevily pupínky, má neštovice....Aby toho nebylo málo, že.
Jdu obědvat.
Nějaká radost, hihihi.

Klidný den všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...