pondělí 16. března 2020

...jinak poklidně

mně, nám, plyne tento den. Venku je sluníčko, ale chladno.
 Ráno jsem zase bleskově nakoupila u Vietnamců v AD marketu, byla jsem tam chvíli sama....
Potom jsem dodělávala roušky, které jsem měla jednak rozdělané od včerejška a potom jsem narazila na dvě videa, která mě moc inspirovala. Dělala jsem tedy ještě 2a2 oboustranné z druhého videa.



Ještě musím do dvou vložit gumičku a jednu, možná, opravit, shrnul se mi při šití jeden sklad...ale dám tomu pauzu.

Vlevo ty dvoulátkové z dneška, vpravo 4 hnědé podle jakéhosi návodu z asijské země, je taky oboustranná, jen uvnitř je ještě jedna vrstva navíc, taková kapsička na papírový kapesník na vyjmutí... Jednu roušku jsem na fotce dala po rubu a strčila kousek kapesníčku...Ale velikost není na mě, možná tak dětská u nás. Oni asijci jsou taky drobnější....Už jsem dneska nemohla najít to video, ale jinak jich je na YT spousta, i jen vystříhané roušky nebo na ručně šité.


Už jsem to našla.....




Kurýr mi dneska po obědě přivezl balíček od Vlněných sester, tak můžu pomalu začít plést šátek Emiliana.
Přikoupila jsem si lanka, protože se mi zvedá počet prokrastinací a já zrovna tyhle jehlice potřebuji, hihihi. Tak pěkně našroubovat koncovky a hurá na další projekt....


Mladý soused dělá pro Německou firmu, měl dneska letět do práce, ale na letišti chtěli podepsat papír, že se v nejbližší době nevrátí do ČR. Tak to  nakonec vzdal a vrátil se domů Mají dvě malé děti / 5 a 3 /, tak je zvědavý, co na to zaměstnavatel.....
Sice jsem ušila dceři roušky, ale nevím, kam je poslat ? Chtěla do práce, ale od zítřka není školka, zeť možná bude mít home office, dělá v Lošticích a to je coby kamenem dohodil od Litovle. Litovele??? Takže asi domů.....😂

Nojo no....

Klidné odpoledne všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...