sobota 29. února 2020

...sobotní relaxace....

Tělesná i duševní......
Tohle si sem musím dát, protože i v našich podmínkách už se to skoro všechno na ty pekáčky dá sehnat. Možná až na ten lotos, no, možná ho budou v Tamdě mít mražený....😀


Mám ještě nějaké naložené kimči, tak bych mohla udělat třeba tohle....klidně dneska k večeři.


A včerejší pozdrav z japonských luhů a hájů, tedy spíš kuchyně a pokojů. Ale i příroda se najde, pěkné záběry z dronu.


A nakonec  včera nový pohled na mini domky a život v nich. Z celého světa. Líbí se mi to na koukání, ale sama potřebuji prostor, na mne jsou to moc uzavřené prostory. Hlavně to spaní pod střechou...


Před nedávnem jsem dávala koncem týdne typy na knihy a mé oblíbené filmy. Nějak na to v poslední době nemám náladu.
Se čtením jsem se vrátila k mé oblíbené J.D.Robb a sérii o Evě Dallasové, zase jsem si to připravila od první knížky. A že jich je, už 45 přeložených do češtiny. Takže čtení mám dost.
 Pro klid duše a pohodu sleduji na TV  Dr.Quinnovou, starší seriál, který mi tehdy utekl a v současnosti mi vyhovují dva díly po večeři....a s klidnou duší si pak něco přečíst, sleduji sport s panem Há...A v sobotu se dívám na Peče celá země. Jinak TV moc nemusím. Na DVD mě čekají dva filmy, ale zatím nebyla vhodná nálada....

Konec  kulturní vložky.

Venku šustí sníh a voda pod koly aut, já se chystám vařit oběd a odpočinout si. Jen , kdyby ta hlava na chvíli přestala pracovat....

Pěkný den všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...