pondělí 23. března 2020

...kolikrát já jsem si

v životě manželském vzpomněla na svého tchána. Jak mu pan Há říkal...dědek...a jeho chování vůči jeho matce odsuzoval !!!..Já si na něj, tchána,  nemůžu stěžovat, ke mě se choval slušně a mile, ale tchýně si jeho hněvivosti a ironie užila v životě dost. A musím konstatovat, bohužel, že pan Há se svému otci čím dál víc podobá. Vizuálně chůzí a jinak taky.....Prostě je to s ním někdy o nervy. Dneska si to tedy vybral dopředu....Je to asi i tím stresem okolo, už není nejmladší a všechno ho rozrušuje. Jenže pak dostanu vynadáno já i za maličkosti...tak nemluvím, sedím si tady u pc a .....👎😕

Museli jsme pro zásilku na poštu, nechali nám ve schránce upozornění. A hle, je to ten stejný dopis jako mi paní pošťáková donesla v úterý do ruky !!! Jsme  = byli jsme = spolumajiteli domku a tak nám katastr posílá dopisy každému zvlášť, úplně stejné, že...Tak kvůli tomu jsme museli na poštu a zvedat riziko jim i sobě.
Tak jsme u toho zvládli vyplnit papíry a máme i ověření podpisů na další transakce a přepisy....Taky 2v1, že. Když už riziko, tak ať se ta cesta vyplatí.

Nákup v Albertu v době "seniořích" nákupů  tak na 14 dní, mouka / 2kg/ na pečení chleba, mléko /6ks /, zelenina, ovoce, dneska i pečivo....

Lékárna nákup Preventanu pro oba, Paralen nemají, prý odpoledne. V lékárně nezvyklá odpověď, hihihi. To tam samozřejmě nepůjdeme.

A co v Olomouci ?

Dcera v ruce šila roušky, když ty moje, poslané doporučeně už před týdnem, ještě nedošly....
Mnou vyrobená "pohotovostní" krabice šití se vyplatila, asi poprvé použitá ve větším...


Dělala kimči pro zdraví....


K večeři dělali třeba bramborové placičky, jako dříve, v jejím dětství, my doma....
Ale my jen kolečka.


Ondra už s pupínky OK a neměl jich tolik. Zato naše holčička je pěkná indiánka, má pupínky všude, opravdu prý VŠUDE....


Moc se mi po nich stýská, jsem zvědavá, kdy je uvidím "naživo", ne jen přes Skype...

Klidný den všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...