neděle 15. března 2020

...už několik let

sleduji blog / momentálně spící / a ona je častěji na Instagramu.... Petru, bududub, Ještě dlouho před tím, než se jim narodil poslední potomek, kluk jako buk...tedy asi dub ????? hihihi
Dcera jí přihlásila do soutěže Peče celá země a Petra tomu ten rok věnovala a k mé radosti taky vyhrála....

Takhle se nám před několika měsíci představili....všichni v plné kráse ....


A tady jsou tři finalistky s Petrou uprostřed. Moc gratuluji, všem.....


A že je Petra všestranná, dokazuje i článek u Vlněných sester už v roce 2014....A po přečtení zjistíte, že už tehdy pekla, na konci je fotografie dortu s klubíčky a pletením....
A to není všechno, co jí zajímá a čemu se věnuje. Proto jí taky obdivuji....
💗😀😃
Musela jsem to sem ještě rychle dát, protože mi to jednak udělalo velkou radost a za druhé znáte to, jak rychle všechno uteče....a já si to chci trochu "podržet". Nepekla jsem, protože jsme doma jen my dva, ale přesto mě to moc bavilo.

Hezký zbytek neděle všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...