pondělí 2. března 2020

...dnešní

penzum jsem splnila. Uklidila jsem několik polic ve špajzce v mezipatře, po obědě přijela zájemkyně o paličkování a odvezla si i pytel plný kuliček do sedacího vaku. Takže mi uprázdnila místo na úklid sklepa.
Odpoledne jsem přebírala fotografie a uklidila ještě jedno šuple s papíry a dokumenty.
Narazila jsem na několik fotek, které musím uklidit do jejich alb. Ta už mám v krabici na stěhování....

Na chalupě u babi a dědy Horynových, počítám předškolačka nebo první třída....


A tady v knihovně VŠCHT Pardubice, 19 let.....


Patnáctiletá ve svém pokojíku, po mononukleóze a lázních....


Přibližně ve stejné době jsme spolu byly v Londýně....dabldekr a bobby.....Utahané cestovatelky v autokaru....


A křehká sedmnáctka v tanečních....


To jsou jen takové mžiky v mé paměti.....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...