čtvrtek 11. dubna 2019

...to jaro

je ještě jen za pootevřenými dveřmi.
Byli jsme s panem Há na procházce / a malém nákupu / a pěkně nás vyfoukal ledový vítr...Málem nás odfoukl, ještě, že jsme se drželi, hihihi.

Ty břízy, ty mne trápí asi nejvíc, letos mají tedy jehněd !!! Jako v lese, co ?  Park uprostřed sídliště....


Zase jiná růžová.....


Pohled na České středohoří...A podmračené nebe.


Silničáři opravovali díru před ostrůvkem, bylo to zajímavé pro mne i mateřinku na procházce....Malý "parní" válec to uhladil a jeli dál...a děti capkaly taky pryč....i já......


Dneska vařím oběd podle Obyčejných radostí života....

Přemýšlím nad tím, jak dlouho mají v Zásilkovně balíček. U Vlněných sester jsem narazila na pěkné ponožkovky za slušnou cenu...Jenže ve středu jedeme pryč a to bych to asi nestihla vyzvednout...Že bych si to nechala poslat do Olomouce ? Musím to probrat s dcerou....Nevím její nejbližší Zásilkovnu....Tak jo.

Jdu dovařit oběd. Po něm chci došít tričko pro Si. a pak uvidím. taky jsem chtěla péct perníčky....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Hezky vám to kvete a břízy máme i my za domem, jenže jsem získala alergii na pyly, což mi to jaro poněkud znepříjemňuje. Ale s pomocí léků to jde. Jinak zásilkovnu já nevyužívám, nechávám si poslat balík do ruky, u nás je ten rozdíl jen 14 Kč, což neřeším. Tak napište, jak jste pořídila. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...