sobota 6. dubna 2019

...zase jednou

aprílová sobota.
Ráno sluníčko...Než jsme nakoupili, dojeli na ves, uvařila jsem oběd...byly mraky. Tak jsem šla procházkou na kus řeči k mamince. Okolo rybníka, kde na šikmé kamenné hrázi probíhaly sexuální hrátky snad stovky žab...pardon, starali se o příští generaci. Trochu se i prali, přetahovali....Boj o samici nebo samečka ???
A najednou černé mraky z Německa....vydala jsem se od maminky na domek, v půlce cesty průtrž mračen a já dorazila promoklá na kost. Tak jsme jen zabalili a jeli domů. Pršelo jen se lilo. Nic se venku nedalo dělat a uvnitř zima, topit se mi nechtělo, nic jiného nezbývalo. Až do Knínic lilo, stěrače si zastíraly, pak suchá cesta až do města. U garáže začalo pršet. Takže domů jsme dorazili tentokrát zase pro změnu promoklí oba...No nic, uschli jsme a relaxujeme....

V Tisé....


Nevinně to začalo....


A tady doma....


Čtu si blogy, hledám inspiraci a taky si u toho odpočinu.....

Hezký sobotní večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...