středa 10. dubna 2019

...no, no

zatím se mnou nic moc.....
Odpoledne jsem se cítila líp, ale dneska ráno zase kýchání, smrkání...Oči mě pálí a jsem celá naštvaná....
Tak jsem poklidila domácnost, zalila kytky, vyvětrala / možná proto zase tak kýchám, že bych měla být v bytě uzavřená jako v bublině, než ty stromy naraší a odkvetou...??? / a chvíli sedím u počítače.

Venku je opar a chladno. Na bývalém pískovišti sousedky uklidily své "záhonky" a začíná jim to kvést. A stromy už mají mladé lístky. Nejen tady ve městě, ale za chvíli už zase nebude vidět do vsi v Tisé, mamince zase stromy přikryjí výhled na domy....A zase bude nespokojená, že nevidí z okna / a dvorku / ruch...


Já začala druhou ponožku, moc mi to nejde, klouby mi nedají...Musím opatrně, abych si nestrhla zápěstí a pak nemohla dělat NIC...


Slowly, slowly, second sock at the beginning ...

Dneska mám v plánu došít tepláčky pro Simonku, nastříhnout dvě trička. Aby je beránek nepokakal....

A taky budu vařit, ne jen ohřívat. V poslední době mě to moc nebaví, ale naštěstí panu Há nevadí mít 2x to samé k obědu...někdy i 3x, hihihi....Stačí jiná příloha.

Dneska jsou důchodky, ale už jsem se domluvila s Uršulou, že dneska nepřijdu. A dozvěděla jsem se, že naše sanitářka a kamarádka Věra, kterou jsme delší dobu postrádaly, odešla, umřela...A nikdo nám nedal vědět...Ona s námi už delší dobu v práci nedělala, ale občas jsme se vídaly právě na setkání "důchodek" a věděly jsme o sobě....Po všech těch změnách  po revoluci dostala výpověď pro nadbytečnost...a pak stejně přijmuli někoho jiného, museli...Skoro jsme ani nevěděly, že byla nemocná....Zase smutek na duši, když odejde někdo, s kým je spojená část života......
Naladila jsem se na lítost, ale musím to překonat, takový je život....


Jdu něco dělat.....

Hezký den všem.
💕💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...