úterý 16. dubna 2019

..cestovní horečku

jsem se pokusila zmírnit filmem....
To jsem si dala....a ještě jsem si poplakala....
Ale je to pěkné, krásné písničky a sympatičtí hrdinové / mám celoživotní slabost na vousaté muže, hihihi /.

Zrodila se hvězda 2018


        Film měl dost nominací na získání Oskarů, ale dostal jen jednoho, Lady Gaga za píseň Shallow.

 Tak, částečně zabaleno, připravené léky apod. věcičky, zítra před obědem jedeme z domova na nádraží. Takže jen musím dostatečně zalít kytky....Nesmím zapomenout.
A taky si ještě musím přidat hromadu papírových kapesníků, už utíkám....smrkám, prskám, kýchám.

                                                                   Hezký večer všem.
                                                                     💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...