středa 10. dubna 2019

...opravdu, ale opravdu

to byl dneska poslední balíček s látkami.....
Musela jsem doobjednat tu krémovou na Farmařskou deku, tak už to mám pohromadě a čeká na podzim ????
A to by bylo, kdybych ještě něco neobjednala....
A z úpletu už mám pod strojem tičko s volánkem pro Simonku. Jen odpočívám před vsazením rukávků...

Listy žluté na polštářky,k tomu ševron na jejich zádíčka, ty šedivé lístky se mi moc líbily už minule, ale nechtěla jsem toho objednávat MOC...hihihi.
K tomu tkanici Hand Made, jedny jehly do stroje a nové odstřihovačky. Ty staré už jsou tupé a dělají mi vlákna na nitích při odstřihu.


Takže tady hromádka na tu deku....To červené z větších bločků odpářu, to byl jen "barevný pokus".....


Jeden jarní ???? úplet pro oba a nově udělaný střih velikost 92...


Hotové tepláky na písek, připadají mi nějaké velké, ale do velkých doroste...horší jsou malé.


Musím si pamatovat, že už nikdy tyhle teplákoviny s potiskem. Jednak se ten tisk brzy odře a za druhé je to takové pevnější, nepružné...
Vykukuje sluníčko, ale je chladno. Zase je mi líp, ale uvidíme, jestli se odvážím jet do přírody.

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...