pondělí 29. dubna 2019

...prší, prší,

jen se leje.....
Potkala jsem ráno známého, co má v Tisé taky domek po rodičích a stěžovali jsme si na sucho. Shodli jsme se, že by mělo měsíc pršet, aby se zaplnila každá škvírka podzemních vod...

Já byla po doktorech a pak po nákupu. Pan Há luxoval. Teď si narovnává záda u TV sportu.

Mladí byli na výletě i včera v neděli na Zlaté farmě ve Štětovicích ,jak psala dcera krávy, kozy, prasata, slepice....


Já zase pročítala oblíbené blogy, třeba o domácí kosmeticedobrém zdravém jídle pěkných výletech....

Jdu.

Hezký jarní večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...