pátek 5. dubna 2019

...to jaro

má své klady i zápory.
Momentálně kýchám, smrkám, oči mám oteklé, cosi kvete....břízy, olše....a já mám po několika letech potíže.

Venku opar, Milešovka není vidět.


Pan Há šel do garáže, máme jí hned pod silnicí, je to pár metrů od bytu a když nejsou listy na stromech, je to i vidět.


Na rotopedu je našpendlená deka, dneska jsem chtěla prošívat, ale jsem líná.....přestavovat pokoj na šití. Počkám, až bude venku pršet. Na víkend chceme jet na domek, tak uvidíme....


Pomalu se zatahuje, plíživě. Tak uvidíme, co bude ....
Potřebovalo by to sprchnout, na trávníku před domem je to vidět, jak jsou"vyžrané" skvrny bez trávy a jak je zase sucho.

Hezký víkend všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...