pátek 12. dubna 2019

...tak jsem si zase

zavzpomínala....Při čtení svých oblíbených blogů...

Napsala jsem jí do komentáře....
Moje milé radosti
Dobrý den....Já před nějakou dobou, pár lety, vyprávěla nadšeně v práci právě o této mladé ženě, její zahrádce a pak taky dvou slepicích, co měla pojmenované...A kolegyně Jiřina si taky dvě pořídila. Milovala je stejně jako Alys, jednu jí ale asi něco zajelo, zůstala jí jen Gertruda / ta druhá byla Matylda ???/, ale už taky není....Měla je pár let a pak už nové nechtěla, protože jí přirostly k srdci a loučila se těžko....Chodily za ní i přes cestu na zahradu a vítat jí, když přijela z práce domů...Trochu jsem si zavzpomínala...hezký den všem...Milada z UL
12. dubna 2019 8:40
 Ani nevím, jestli se jí to zobrazilo.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...