sobota 27. dubna 2019

...včera večer

bylo plno bouřek a i docela dost pršelo.
Dneska pod mrakem, je chladněji, stromy se zazelenaly ještě víc a i tráva  má lepší barvu, než měla ta středomořská tj. vysušená žluť....


Já dneska vstávala až v 9 !!!!! To bylo tím chladnem a deštěm, díky za to.
Naši mladí v Olomouci na tom byli s dětmi hůř, oba jsou ranní ptáčata, tak jsou vzhůru před šestou, ve všední den, ve svátek....
Psala dcera, a pak volala, že jedou / už jsou / do ZOO Ostrava, jsem zvědavá, jak jí ohodnotí.....

Já si prohlížím oblíbené blogy, objevila jsem, díky Instagramu, i něco nového, tak se těším, co si počtu....

Je to taková moje oblíbená všehochuť, cestování, ruční práce, jídlo, hihihi.

Jdu vařit, dneska kuře 100x jinak /..../, dušená kapusta / já / a pan Há i přílohu. Polévky vařím jen občas, hlavně, když tu jsou děti. Což zase brzy budou.....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. To jsem zvědavá, jestli se tu dočtu, jak dcera tu ostravskou ZOO ohodnotila. Jana :-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...