čtvrtek 25. dubna 2019

....dnešní den

chci věnovat odpočinku /mému/, zasadit semínka, trochu poklidit a domluvit se s maminkou....Zítra jí vezeme k obvodnímu lékaři na kontrolu, tak k tomu připojíme i nákup...


Dnešní ranní pohled z okna, pěkně se nám to tu zelení....
A já prskám, kýchám, zastavuju krev z nosu, oči pálí.....


Nic moc hotového z ručních prací, nebyl čas...ale už dodělávám lem a nahodím druhou.

Nothing much done by hand, there was no time ... but I am already finishing the hem and throwing the other one.


Ve foťáku mám spoustu fotek, co dělal Ondrášek. Ty děti techniku milujou, stačí jim jen půjčit to...On a můj foťák a Simonka a můj mobil. Naštěstí nedotykový, tak si s ním užívá mačkání....
Jeho selfíčko....a Simonka.....a asi tak 100x děda....a máma.....


S dědou na procházce a pro pečivo v parčíku mezi domovem a Hruškou / obchod Jednoty v Olomouci, že.../
Pořád se ráda dívám, jak pěkný chlap je můj pan Há /75/...


Školka naproti domu mladých je odpoledne i o víkendu otevřená pro děti, ke hraní na jejich hřišti. Tam Ondru nevzali....Ani Simonka tam nepůjde.


A ještě jedna s dědou...


A jedna z chaty v Hlubočkách, tady za zlatým deštěm ještě nedávno byl les z vysokých smrků a spousta hub, borůvek a chládku....A aby toho nebylo málo, silný vítr zlomil větev i u borovice u vedlejší chaty, klinká na kůře sem tam....


A poslední z mišmaše z Olomouce.
Sestavování kuchyňky pro Simonku / a i Ondru/, dárku k narozeninám.
Moji montéři. Dcera je dar, zvládá úplně všechno. Je nadaná i po technické stránce, dobře a ráda řídí auto, je chytrá....Prostě celá pan Há, hihihi.


Hotovo.....stojí v kuchyni pod oknem proti té mámině....


A ještě jedna z náměstí....a s vejcem....
Opravují radnici, mají sesazenou kopuli, novou střechu a bude to opravdu moc pěkné. Kopule je to zelené, co vykukuje za mnou na staveništi. Letos bylo míň stánků, protože část náměstí je ohrazená stavbou...


A vejce v Šantovce....a potom šup na hřiště vedle.
A Ondrášek. Ještě mám někde fotku s oběma z druhé strany, ale nemůžu jí najít...


Tak, to byly ještě nějaké okamžiky z mé "dovolené" v Olomouci.
Byly by spousty obrázků, ale proboha, tohle už stačí....Už toho je dneska ažaž....

Jdu zalít kytky, přinést si hlínu ze špajzky na semínka, prostě zase něco pomalu dělat....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...