pondělí 8. dubna 2019

...jsem totálně

"v hajzlu".....
Sedím u počítače, pomalu se slunečními brýlemi, v zastíněné místnosti....Protože alergie. Hrozná. Už mi to tolik let dalo pokoj  a letos je to tedy fofr.
Sice jsem v sobotu promokla a mohla by to být "jen" rýma, ale kýchání bez konce to vylučuje....
.......tady mě o tom přesvědčili....


Pouze ilustrační foto z internetu.....My dva jsme podstatně starší.....
😀

Kouknu, jestli mám nějaké prášky na alergii, ale moc se mi do toho nechce, mám jich i jinak dost...
Takže budu doma ve stínu a bez průvanu a pokusím se něco malého dělat.

 Zítra mám důchodky, ale asi nepůjdu, nechám to za měsíc...Musím Uršule napsat....Naše organizátorka a připomínačka...Má dceru doktorku v Olomouci / na kardiu ve VN v  Klášterním Hradišti /, ....vnučku doktorku v Českých Budějovicích / šla tam za láskou / a vnuk se chystá na olomoucké univerzitě na doktorskou promoci...tedy taky MUDr....Slíbily jsme si spolu, že se jednou, v hlubokém stáří, sejdeme v Olomouci "u dětí"....hihihihi. Humor mě neopustil, i když mě to pěkně štve, ta rýma....
Naposledy jsem se takhle špatně cítila, když jsem měla první velkou ataku alergie. Zrovna jsme tenkrát byly s dcerou v Plzni u kamarádky Jany. V noci jsem nemohla dýchat a spát, přes den jsem byla na mrtvici, ani "drbat" mě netěšilo....Bylo to hrozné. A bylo mi to líto, že jsem si TO u Jany neužila, jak jsem si přála. I ona ze mě musela být hotová. Ale pak mi to roky dalo pokoj, až letos, no nevím....
 Jdu něco málo dělat. Dneska vařím polévku z krůtí nožky, panu Há k tomu nudle s mákem. Zase jednou něco jiného, on má rád "sladké" a já mu to dělám jen občas....A musím dobrat všechny rozdělané potraviny, než se přesuneme na domek, hlavně ty z mrazáku....Aby toho nebylo tolik na stěhování. Mrazák na domku si zaplním novými potravinami...
Já mám dneska zeleninové jídlo podle receptů v Keto kuchařce....hihihi.

                                                                           Jdu.
                                                                 💗💙💚💛💜
                                                               Hezký jarní den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...