čtvrtek 11. října 2018

.../111/

Dobré  krásné a slunečné dopoledne.

Zase ty moje pohledy z okna.
Hory v mlžném oparu, ani ta Milešovka není moc vidět. Ale u nás, na kopci nad centrem města, je krásně.


Než se pan Há "dal po ránu dohromady", já pomalu a v klidu umyla naše tři okna. Teď luxuje, já vytírám. To je naše rozložení práce. Netlačím na něj, udělá toho moc a moc, za pár dní, doslova, bude mému šikovnému muži 75.....nechce se mi tomu věřit.
Úklid po měsících nepřítomnosti v bytě není složitý, ale síly nás stojí oba. Odpoledne budeme relaxovat každý po svém, já utřu prach, zaliji a možná přerovnám kytky, srovnám to šití...a pan Há si dá "20" a koukne na sport. Potřebujeme nakoupit, lednice zeje prázdnotou, byla vypnutá. Ale to si necháme na zítra dopoledne. V klidu a pomalu.
A to nejdůležitější, měli by přijet, zítra večer, mladí. Že se oba těšíme...to nemusím ani psát....
😀😁😂😃😄😅
Já už zase pomalu pokukuji po tom, co budu rukodělat. Chtěla bych Simonce uplést čepičku Alladin od Drops Design, pak jsem si u https://www.prosikulky.cz koupila střihy na palčáky a na zimní čepičky pro děti. Už jsem toho podle jejich střihů šila dost, moc a moc je chválím, jak střihy "sedí".
Mám kupku flísů  z balíčku látek od https://www.dumlatek.cz, 4 různé barvy, pěkný balík, ne balíček. A byl jen za 199,0 Kč !!!!! Nemůžete si ale vybrat barvu. Já objednávala ještě i dva softshely, tak dva kusy se barevně hodí právně k nim...Děkuji za to, hihihi. Na ty čepice a palčáky se to bude hodit.

Jdu pomalu zaimprovizovat s obědem, zavřít okno, protože přes zdání slunečného dne docela studeně pofukuje.
To dělají, tu krásu slunce, hlavně listy na stromech, momentálně žluté až oči přecházejí.

Hezký podzimní den všem.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...