čtvrtek 25. října 2018

.../123/

Čtvrteční dopoledne jsem strávila ve městě. Po nákupech. V galanterii jehly do stroje skoro za 500,0....Papír na střihy až ve třetím obchodě. Celaskon na každoranní polykání mě i pana Há, jako už několik let. Na tržnici nějaké jídlo, třeba  škvarkové placky pro pana Há...Venku zima vysloveně není, ale podzim je tu.

 Včerejší západ slunce....a další fronty mraků.


Dnešní dopoledne po přeháňce, doufám, že ještě nějaká voda spadne....
Na bližších kopcích na moment sluníčko, na těch vzdálenějších a vyšších na druhé fotce vidím sníh...


Zjistila jsem, že moje oblíbené https://www.m-latky.cz  se ze zapadlé uličky přestěhovaly na hlavní ulici, proti hotelu Clarion, velká prostora s velkými výkladními skříněmi. Látky mají moc pěkně uspořádané, přehledné....Koupila jsem kousek teplákoviny Simonce na sukýnku a prchla jsem. Dokázala bych se tam pohybovat dlouho a určitě bych neodcházela jen s tím půlmetrem.
To jsem ráda, že jsou víc "na ráně" a mám tak všechno poblíž sebe. Galanterii, papírnictví, látky.

Dneska vařím rychlý oběd, zbyla prsa z pečeného kuřete, udělám rychlé rizoto s mrkví, brokolicí a fazolkami.

A pak se vrhnu na výrobu střihu....a snad i šití.

Hezký podzimní den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...