neděle 21. října 2018

.../119/

Po prohlédnutí obrázků z naší včerejší pyžamové párty musím konstatovat, dost bylo intimit. Začíná zase období pohledů z okna, vytvořených produktů, knih ke čtení, filmů ke kouknutí apod.

Takhle to vypadalo včera večer, zlatý západ slunce. A spousta zvláštních mraků a mráčků.


Dneska po ránu trochu sprchlo, ale jen tak, aby to spláchlo prach....Je ale zataženo a doufám v pořádný déšť.
Dcera odvezla ušité věci pro děti, ale ještě nějaké plány mám. Kromě šití jsem i pletla ponožky, síťovky.... a snažila jsem se nezačínat nic nového, abych mohla nabrat dech a směr....
Z trojnitky, kterou už nějaký čas mám, jsem začala plést  lehký šátek podle Katrincoly...



Ten můj je ale takový světlejší, časem se dopracuji až k šedé....špatné světlo.....
Zase jednou vzorek, ale je jednoduchý a líbí se mi. Plést budu určitě dlouho a přerušovaně, protože budou i jiné nápady, znám se.


Jdu se věnovat domácnosti. Začnu vařit / kuře 100x jinak, hihihi /, pak je tu ještě spousta drobností, které musím dodělat.


Hezkou neděli všem.
💓😂😆😏

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...