pondělí 15. října 2018

.../114/

V sobotu jsme byli ještě i na domku, sbírali jsme pod stromem jedny z posledních ořechů. A ve středu tam jedeme zase, tak to zkontrolujeme. Už je i víc listí, tak to není jednoduché. Ale děti to bavilo. Pak jsem byla ještě s Ondráškem na kaštanech vedle u Penzionu U koupaliště.


Teprve potom byli požárníci.....

V neděli dopoledne jeli mladí s dětmi na oblíbený kratičký výlt na Větruši....trolejbusem, lanovkou, trolejbusem...a jsou na oběd doma. Pak jel Zb. do Ol.
Na fotografování krajiny byl opar, tak jen mžik...


A dneska ? Ani se mi nechce mluvit....trocha cestování s léky pro švagra..tam nic veselého. 
Doma vaření oběda, hraní si s dětmi, před chvílí šli s mámou do parku na setkání s její spolužačkou z gymnázia.
Pan Há pospává u snookeru, já poklízím hračky , aby se pak zase vyhrabošily....
Pan Há má dneska těch svých krásných...., tak si uděláme dobrou večeři a trochu vína. Uvidíme.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...