sobota 20. října 2018

.../118/

Je sobota, ale protože mladí odjeli dneska domů, mám pocit neděle.....
Jako vždy jsem neklidná, když tu dálku jedou. Momentálně se děti probudily , usnuly hned po odjezdu, krátce po obědě. Tak si dělají přestávku v Litomyšli.
Dneska je slunečno, ale chladno, jen 12 stupňů. A začaly se objevovat mraky.


Uklizený jídelní stůl je zatím to první, co jsem udělala.
Převezené bylinky v květináčích.



Ranní pyžamová párty, dali jsme s dědou O. knížky a Lego k narozeninám / má je za 11 dní /. 


Prskající "pětka" vnučku moc nenadchla.....
Pak dcera balila, zeť rovnal v autě, společně jsme vařily a po obědě jeli. Fňuk....

Od zítřka zase náš městský život. S cestami na domek, ještě ho musíme zazimovat a navíc vozím mamince i sestře vodu...Bože, prosím o 14 dní deště....
Tak zase musím oprášit své čtecí, filmové a ručno pracovní texty.

Hezký víkend všem.


1 komentář:

  1. Pyžamová párty náhodou vydarená! Milujem ostať v pyžame aj do obeda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...