pátek 26. října 2018

.../124/

Dobré dopoledne.
Dost bylo mokrých pohledů z okna bytu...dneska bez....
Za chvíli odcházím ke kadeřnici, tak honem uvařím panu Há něco k obědu, ale jsem ještě na skok tady.
Ráno jsem vstala a hned se vrhla na dělání střihu a stříhání látky, taky jsem kousek ušila, ale málem jsem zlomila jehlu, tak jsem si dala oraz.
Nic nového se neděje, jen ten podzim, dneska spíš už pozdní listopad.
Už jsem kolikrát psala, že mám oblíbenou galanterii, já jí říkám pod poliklinikou. Mám pocit, že v poslední době změnila majitele, včera jsem byla zaskočená množstvím prodavačů a dokonce muž!!!za pultem. Vzhledem k tomu, že už tam nebyla moje známá paní od nás z Terasy, myslím, že ano. Tam nakupuju ráda, ale teď mi přibyla ještě jedna galanterie, kousek níž na hlavní ulici, pod Policií ČR. Naproti je Billa, Pošta a pak také M látky, jak jsem psala včera.
To je návod pro okoloústecké....Masarykova 41
Je to Galanterie E+P, mají hezkou výlohu, plno zboží a pomůcek. A mimo jiné spoustu krásných pletených věcí, včera jedna z majitelek pletla krásnou čepici a plno jich měla hotových na pultě.
Držím jim palce, ať se jim objeví spousta nakupujících, ještě nemají ani své stránky na netu. Možná ani mít nebudou. Pro mne škoda, že sem nemůžu dát odkaz....
😊
Včera jsem po městě nebloumala jen já, byly i moje holčičky v Olomouci.
Tak pro radost foto z jejich nákupů.
Ještě, že žiju v této době...Asi bych nebyla šťastná, kdybychom denně nekomunikovaly, neposílaly si obrázky a neviděly se alespoň od den...


Jdu.
Vařit.
Pak kadeřnice.
A pak se uvidí.....

Hezký pátek všem.
😉😊😍😖😑😙



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...