čtvrtek 2. listopadu 2023

... podzim v plné

 síle a nasazení.....

Ráno je o chvilku dříve světlo, zato odpoledne po čtvrté hodině mám pocithlubolého večera.




Přes poledne bylo chvilku slunečno, ale od západu se ženou temné mraky a vítr dost silně a protivně fouká.

Včera jsem byla na nákupu a stavila jsem se i u Stoklasy, koupila jsem si několik podzimnozimních přízí.U6 mám jen miniaturní zbytky těch minulých... A háčkuju hvězdičky....


Jinak nic moc...Přerovnávám skříně, uložila jsem letní a lehčí podzimní oblečení, boty. Něco nepotřebného jsem odnesla do sklepa a čekám na postavení nové skříně. To bude teprve přesunování, hihihi. Ne. Jen do jedné skříně znovu přerovnám látky na šití patchworku a moje drobnosti na ruční práci. A ta druhá, nová skříň bude na hry, stavebnice a prostor na ukládání nějakých věcí, které chce dcera nechat pro budoucí generaci malých dětí a doma jí to zbytečně zabírá místo. Uvidíme, jak to dopadne.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜




2 komentáře:

  1. Pozdravujem! Aj u nás to včera vyzeralo smutne, silný vietor a dážď. Dnes to utíchlo a snáď sa aj slniečko ukáže, nech si môžeme vychutnať jesenné farbičky :-)
    Som zvedavá na výsledok z hviezdičiek, isto niečo na Vianoce.
    Prajem hodne zdravíčka a radosti z dedičiek!
    pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...