pondělí 27. listopadu 2023

...všude okolo

 nás je pěkná vrstva sněhu, tady v Olomouci jen pod nulou a po ránu zase poprašek. Kdybych nepustila TV, ani bych to neviděla.

Minulý týden jsem sušila v sušičce citrusy, citrony, pomeranče a limetky. Něco si odvezla dcera, něco mám jako dáreček...a tohle zbylo mně.


Takže dneska jsem si udělala horký výluh z těch nepovedených koleček a okrajků, které jsem taky usušila. Je to moc dobré.
Některá kolečka můžu použít na adventní věnec/svícen, ale nevím. Spíš je takhle využiju na pití. A vůni.


Vavřín/bobkový list si zvyká na vnitřní teplotu, celý rok je jinak na balkoně. No, teplotu, v kuchyni nemáme zapnuté topení, takže teplo jen ze stoupaček v rohu.
A bramboříku tam taky svědčí...


Dneska nic moc v plánu, trocha toho úklidu, vaření oběda a jinak se potřebuju doléčit.
Pletu.
Čtu si.
Potřebovala bych něco ušít, ale předtím čištění a mazání stroje, už to potřebuje. A do toho se mi nechce.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...