úterý 28. listopadu 2023

...už dvě noci

 jsem spala 7 hodin s jednou pauzou ve tři hodiny...Myslím si, a přeju si, aby to bylo tímto čajem.

Objevila jsem ho při velkonákupu kapslí pro naší kafovou rodinku...Zatím jen jeden na zkoušku, uvidíme, jestli to není jen zbožné přání mé, vyspat se zase trochu déle. Já vím, že melatonin se nedoporučuje pro některé vedlejší účinky, ale jsem ve věku, kdy to risknu.

https://www.nanospace.cz MELATONIN


Dokonce jsem vzala na milost i ten nosný heřmánek, přestože ho nemám moc ráda.
💖💗

Ráno jsem honem udělala pár fotek, protože tu má asi pršet....
Aby bylo vidět i zimu v Olomouci.



💙💚

O víkendu chtěla Simonka vyndat betlém a cca hoidinu si s ním hrála. Proč ne, na to jsem ho kupovala, dokud jsou děti málé a pro vzpomínky, jejich i moje. Takže už je venku. Koneckonců je už tuto neděli první adventní neděle. 
Vedle něj vlevo adventní svícen z výroby od Ondráška/asi drůžina ???


A taky se ještě nemůžu nabažit nových starých obrazů.


Ten modrý vzadu je svatební dar od sestry pana Há, je z dílny Dana Richtera. V době mé mladosti Dan Richter dost letěl...



Druhý obraz dostal pan Há taky od sestry ke 30.narozeninám....




Takže taková je moje radost od tohoto víkendu, kdy nám je mladí zavěsili.
Ještě pořád dělám ááách, když vstupuju do místnosti. Nebojte se, ono mne to přejde, hihihi.
💛💜

Dneska by měl být "příjmový" den nějakých balíčků, návštěvy a ošetření pana Há od pečovatelské sestřičky a trocha toho pohybu po bytě.Možná cesty k Alza boxu a tím i obchodu Terno....

Klidný den všem.
....áááách....
💖💗❤💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...