sobota 11. listopadu 2023

...dneska zatím

 nejstudenější ráno tohoto podzimu. A pěkná mlha. V sedm hodin....




Pondělní optimismus mě hned přešel, pan Há chytl při oslavách nějaký moribundus/nikam nechodí, tak proto to cílené "obvinění". Takže celý týden polehávání, kašlání, smrkání a hekání/naříkání. Jednak je to chlap....a pak i ten věk..... Takže pobíhání okolo něj bylo dost. Z mé strany. A tekutá strava, na nic neměl chuť a on jíst musí, že/inzulín atd....
K tomu jsem začala kašlat i já a protože nemám sliny, hleny aj. tekutiny/Sj.sy/, tak mi to leží na pličkách a tíží mě to. A při kašli ještě jiné otravné "ženské" potíže....Takže takový byl můj uplynulý týden.
V pátek jsem konečně dojela do lékárny ve městě pro zarezervované léky, koupila nějaké pečivo hned o patro níž v Bille a naproti v drogerii DM došlý šampon a nějaké ty hygienické také došlé prostředky a hurá domů....A měla jsem toho dost. Jen jsem před domem zdokumentovala padající listí a podzim. Jednou taky zdola, hihihi.






Dneska dopoledne/sobota už nic nedělám, mám nastřižený jednoduchý ubrus pro dceru, tak to snad ušiju. Chtěla jsem taky promazat stroj...
Mladí jsou na víkend "dělení". Ondra s tátou na chatě, dcera se Simonkou doma, malá taky kašle....

Četla jsem si své oblíbené blogy, moc už jich není, spousta přestala psát....

Mirka na Můj deníčku! pořád šije, přidala pletení a šití oblečení/pro sebe.
Chodím k ní skoro každý den pro nějakou tu duševní vzpruhu a inspiraci.
💖

Daniela na Křížkové vyšívání taky přidala k vyšívání i pletení, k vaření čaje i jiné laskominy a dlouhé procházky po krásném okolí.
💗

A další stálice mých oblíbenců, paní profesorka rosamitnik má v posledním příspěvku moc pěknou kabelku/tašku v zimním podání....
💙

A Alicia na svém blogu https://www.posiegetscozy.com ukázala ušitou obří deku k dceřiným 11.narozeninám...Uteklo to jako voda, sleduji ji ještě jako bezdětnou. Je pravda, že i ona snížila počet příspěvků....
💚

Pro "pobavení" video partičky, která uklízí pěkně zaneřáděné byty.....


💛

Poslední recept/nový u Maangchi je ředkvová rýže s grilovanou houbou a pikantní omáčkou/zastudena...Hned bych si to dala, ale nemám ředkev. Příští týden přidám do nákupu na rohlik.cz, už píšu do seznamu....Minule byla obří, čerstvá, šťavnatá a sladká. Jak jen ředkev může být, hihihi.


💜

Jdu doluxovat ložnici, ať mám klid.

Hezkou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...