středa 15. listopadu 2023

...a zase pár dnů

 za námi....

Zdraví nic moc, ještě si chodím v noci lehnout z ložnice jinam, než bych kašlem budila pana Há. Ale už snad bude líp....Rýma trvá 7 dní, moje i s kašlem 14, to ten Sj.sy.

Hustá šedá šlehačka na nebi, listí skoro dole....



Včera byla akce ve škole, Simonka a všichni prvňáci měli slabikářování na schodech...nešla jsem, nejsem fit....ale dokumentaci mám. 4 třídy prvňáků....
U Ondráška si na to nevzpomínám, asi to nebylo, protože děti byly doma skrz kovid ????


...přípravy doma....





Dcera si to užila....
💕💖💘

V lepších okamžicích jsem po chvilkách pletla, návleky podle Vlněných sester...
Jen hladce, bez vzoru, na to moje nálada a zdraví nebyla připravená....ale pěkná příze to jistí. Nějaké Mikulášské a vánoční maličkosti musím nachystat. Kde jsou ty časy, když jsem napletla najednou na Vánoce 14 párů ponožek, rodina + práce....


... a taky mi pokvetou dva ze tří kaktusů.....


Zatím co pan Há ještě spí, nabíjím mu čtečku a tak vůbec, že.


Tak a mysl je prázdná.....

Klidný den a pevné zdraví všem.
💖💗❤💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...