úterý 31. října 2023

...právě v tomto

 okamžiku slyším za svými zády předpověď počasí na zítra/v TV. Ano, už je tady podzim. Skoro jako mávnutím proutku se listí barví do žluta a padá....



Když jsme sjížděli kopce v Tisé, nemohla jsem si nevzpomenout na podobné fotky, které mi/nám dcera poslala ze své stáže v USA. Bylo to přibližně ve stejný čas podzimu. Podzimní stromy....

Fotky jsou z doby, kdy za ní doletěl Zbyněk a byli spolu na výletě po Alabamě, Georgii a Floridě. Když měla dcera na stáži několik dní "dovolenou".
Majáky, parky s kapustňáky aj.zvířaty, která známe jen v ZOO, moře Mexického zálivu, vesmírná "muzea" s raketami, národní parky atd., atd. Užila jsem si to na fotkách i já. Je to tak, je to 14 let...
Tyhle hory byly "kouřové" ????



Tak zase honem domů.

Dneska je to 10 let, co se nám narodil první vnouček, Ondrášek. Nehledala jsem miminčí fotku, narazila jsem na tuhle vánoční, kdy mu byly necelé dva měsíce....
Všechno nejlepší, hlavně zdraví, zdraví, zdraví...


💋💕💖💗💘

No a co je jinak nového ??
Dva dny je náš prezident v olomouckém kraji. Včera ho měl Ondra i na rozvrhu. Mihli se se spolužáky ve vysílání na čt24 ....a olomouckých novinách.....
Ondra v modrém i s čepicí, na jedné fotce s mobilem v ruce, fotil ????


Prezidentské auto.....



💙💚💜

A doma klid. Maličkosti. Domácnost.
Objednala jsem ještě jednu skříň do pokojíku, mladí nám ji o víkendu složí, děkuji předem.
Poslední skříň mého života, hihihi.
Včera objednáno, zaplaceno a dneska dovezeno.


Jdu si dát kávičku a chvíli si číst....

Hezký chladný podzimní den všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...