neděle 19. listopadu 2023

...dostala

 jsem fotky z dnešního rána. Z chaty mladých ve výšce cca 400 m nad mořem.... Tady v Olomouci/ve městě hustě mrholí a je okolo nuly.




Takže první sníh letošního roku pro naše děti. Ale už i tam nahoře to pomalu mizí, začalo i tam mrholit, psala dcera......

Já pořád ještě kašlu, snad už bude doopravdy líp. Mělo by. Je pravdou, že se dneska cítím líp...ťuky ťuk, nechci to zakřiknout....
 Mám na příští týden nějaké plány, návštěvu očařky, posezení s Uršulou a taky hlídání dětí o posledním listopadovém víkendu. To mám domluvené s dcerou už nějaký čas.
 Nechce se mi věřit, že to už bude skoro adventní doba. Čas na pečení perníčků/cukroví a chystání dárků....
Na perníčky mám nová vykrajovátka, musím říct dceři, aby mi půjčila ještě i ta její nová, taky  z  https://www.peknevypecenykramek.cz.

Pan Há vstává, bere si francouzské hole a bude chvíli chodit po bytě. Potom kávička a bude čas na oběd, hihihihi.

Klidný den všem.
A pevné zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...