neděle 26. listopadu 2023

...a zase chvíli

 ticho v bytě.

 Po odpolední svačině  děti všichni odjeli. Já mám konečně navrtané poličky na zdi v pokoji. Mou vinou až nyní, nedovedla jsem se rozhodnout. Dlouho jsem váhala, ale nakonec jsem to vymyslela takhle. Nechtěla jsem vrtat originál díry na obrazy, kdyby se mi to časem nelíbilo, byly by dvě plonkové díry. Takhle mám sice díry ve zdi 4, ale když sundám obrazy, můžou poličky plnit svou funkci na jiné obrázky nebo knihy...

A navíc byly police ve sklepě mladých nějakou dobu originálně zabalené bez použití....Hihihi.


A po obědě ještě čaj s anglickou obsluhou a novými slovíčky, hihihi...


Dopletla jsem Simi ty ponožky, chvilku jí vydrží, příze je dost. Mám od dcery "objednávku" na nějaké pro ní....Prý k Mikuláši.....



Zítra mám v plánu úklid a možná otřít jedno okno, pst, pan Há to nemusí vědět....Jsem ráda, že kašel ustupuje, hihihi....Ale spíš počkám na vyšší teploty a jen prostě vytřu a vyluxuju drobky.

Jinak pro dnešek vše.

Klidný začátek nového týdne všem.
💖💗❤💙💚💛💜


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...