pondělí 6. listopadu 2023

...ještě něco málo,

jinak to zapomenu....hihihi.

Koupila jsem si i zatím poslední díl z romantické série Lisa Kleypas: Ravenelovi:Ďábel v přestrojení, a vzadu mne zaujal recept viktoriánského pečiva. Musím se podívat i na konce ostatních šesti dílů, jestli tam taky nejsou....už jsem to asi zapomněla....A tento studený podzim asi bude potřebovat víc pečení.



Ofoceno z Kindl čtečky.

No a ještě jedno "vaření", tentokrát z YT.


Večírek čtyř děvčat, nový stůl s dírou na pánev a vaření, asi tak tisíc mističek na všechny ty vložky do polévkového základu a zeleninových aj. příloh. A v neposlední řadě zjištění, že vaří živou mořskou haveť, tak zákaz spuštění videa pro ochránce přírody a žabek aj. všeobecně. Ale holky se bavily dobře.

Vždycky obdivuji na těch asijských kanálech jejich úpravu příloh na spoustě mističek na stole. Ale já nejsem jiná, misek už mám spoustu a stejně jsem sama sobě nezabránila koupit si další. Šla jsem koupit cca před 21ti dny ??? dceři grilovací pánev do Orionu a tam měly tyto....naštěstí jen dvě poslední....


Pan Há si šel na chvíli lehnout, dnešní změny tlaku ho tíží....nic ho nebaví.....
Já si budu chvíli číst, pak sbírat prádlo, krásně z balkonu voní i když sluníčko je jen chvílemi. Mezi hradbami temných mraků. Tak hlídám, aby nepršelo. Vlastně si ještě hned pustím poslední, nové Povídání s Vlněnými sestrami, ještě jsem neměla čas/klid na zkouknutí....


Hezký zbytek dnešního dne všem.
💖💗❤💙💚💛💜







.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...