čtvrtek 23. listopadu 2023

...pozor

 na informace ve virtuálním světě. ne vždycky mají PRAVDU.

Dneska jsem si přečetla jeden článek, který mě donutil zamyslet se nad výchovou dětí. Jistá novinářka reaguje na rozhovor se známým psychiatrem CH...

Blbý spratek....

Potom jsem po pravdě odpověděla na otázky na konci článku... A ejhle, vešla jsem se do 64 % těch, kteří odpověděli stejně jako já. A to si myslím, že neodpovídá duchu článku, o který se novinářka "pokusila". Ano, teoretické řeči je jedna věc, ale praxe jiná, že, matky a otcové. Bohužel i já si myslím, že plácnutí na zadek/nikoliv facka přes obličej/ a dvě hodiny v koutě je pro dítě lepší, než měsíční zákaz toho či onoho. Dítě už zapomene, za co trest je....ale "nenávist" k rodiči měsíc narůstá/a tajném obcházení zákazu při každé možné příležitosti....Neděláme si tak trochu ty vzpurné děti sami ???? Navíc řeči o tom, jak jsou děti psychicky nalomené ??? atd., o nedostatku psychiatrů a psychologů na školách...K čemu, jedině snad pro pokles nezaměstnanosti v určitých oborech.

Praktický příklad v rodině.

 Tak dlouho dcera výchovně  hučí do vnuka, až mu skoro vymluví díru do hlavy a on si stejně příště ani nevzpomene, o čem byla řeč. Nebo na to ani myslet nechce a žije si u toho mluvení mámy svým vnitřním životem....Každý věk s sebou něco nese, něco přidá, něco vezme. Smiřme se s tím, to bylo, je a bude. Jak se do lesa volá...až se ucho utrhne, hihihi.

Venku/u domu nejsou skoro žádné děti...Pod jařmem kroužků, koníčků a povinností pak už není čas na to, vypustit řevem emoce/hra na indiány apod./, vylítat se na čerstvém vzduchu a vrátit se domů s pocitem, že jdu k srdečnému rodinnému stolu. K mámě a tátovi/sourozencům, jídlu, stavebnicím,knihám, tabletu a  troše toho učení a hlavně k lásce "domácího krbu".

                                                               💓💔💕💖💗💘👄

Včera a dneska ráno bylo v Olomouci pod nulou, teplota. A večery s krásnými západy slunce.

Slunce má přes den tak krátkou pouť po obloze. Když vyjdu na balkon, vidím jasně východ vlevo i západ slunce o kousek vpravo. Malý oblouk....Dneska západ.




A protože Ondra tu byl minule, dneska Simonka minulý víkend/už předminulý, když sama s mámou léčila kašel. Ona už byla minulý víkend na chatě a je skoro fit. Mně všechno trvá jednou tak dlouhý čas....


Mé psaní přerušováno nákupem a uklidem z rohlik.cz, před chvilkou přijel balíček s GLS a ještě nás čeká jeden ze Zásilkovny domů....

Klidný mrazivý den všem.
A bude hůř....
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...