pondělí 6. listopadu 2023

...první listopadový

 víkend je za námi. U nás spojený s oslavou 10 let vnuka Ondráška a dooslavení 80.narozenin pana Há. Spolu se spolutchány a jejich borderkolií Dášou....




Odpoledne bylo milé, hlučné a syté.
💞

Mladí u nás zůstali přes noc, takže sytost pokračovala, drobné následky jsme měli v neděli všichni, ale ušlo to, hihihi. Ty následky.

Mladí odjeli po obědě, chtěli ještě do nějaké sport prodejny atd. Já si uklidila byt a silně "nabuzená" naplnila a přeskládala skříně v pokojíku. Dokonce se do "mé" šicí skříně vejde i Janome šicí stroj, druhý mám uložený v horní skříni v předsíni. Tam málo chodím....nemusí stát na stole nebo v koutě na podlaze.
Teď tam chodím a raduju se, hihihihi.

Dnešní ráno je studené, od východu více mračné, stromy rychle mění barvu a opadávají. Najednou. Rychle na tento čas, asi normálně ??? Je to rychlé jen směrem k několika teplým dnům před nedávnem. Iluze pozdního léta.....



jihozápad


jihovýchod




Peru osušky a ručníky, dvě pračky. Pak nějaké prádlo a bude plný sušák. Taky chci prát povlečení, ale za chladna a mokra venku musím prát pomaleji, když už nevěším na balkon.

Klidný podzimní týden všem.
A někde už asi i sněhový.
💖💗💙💚💛💜❤




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...