pondělí 1. května 2023

...první máj,

 lásky čas....

No, každý měsíc i den jsou pro mne časem lásky. Manželské, sourozenecké, mateřské, přátelské. Někdy víc, někdy míň...

Dnešní den jsem byla s dcerou a vnoučaty  v Litovelském pomoraví. Dvouhodinová procházka, několik listů česneku, už jde do květu. Na brambory k obědu....

A kvetou zase jiná kvítka než o pár dní dříve před rokem.  A všude plno svízele přítuli a bršlice kozí nohy. To všechno pozná Simonka sama, protože miluje knížky o Jůlince. Konkretně Jůlinka z jedlé zahrádky ....


Tak jsem maličko fotila i já...

vikev polní/ a svízel....


pryskyřník, toho je letos spousta, velké kvítky, pevné stonky



svízel přítula


vraní oko čtyřlisté



ptačinec velkokvětý


hluchavka skvrnitá/ a všudepřítomná svízel....


a zase svízel....


kakost hnědočervený....


Potom rychle domů, dovařit oběd, popovídat a po odpolední svačince/kávičce odjeli domů.
Já trochu pletu, koukám s panem Há na finálový zápas MS ve snookeru a sváteční pondělí jde do své poslední třetiny.

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...