neděle 14. května 2023

...nedělní

 brunch s dcerou.... 

Bistro Helen v Šantovce.

Jednak byl den matek a pak jsme si chtěly spolu popovídat bez těch našich milých za zadkem...sorry, broučci naši i pane Há.

Chřest, zapečený s čedarem, topinka, na mne moc tvrdá kůrka.... Chřest byl dobrý, já ho doma udělala naposledy moc do měkka, chrumkavý je lepší, příště.


Pěkné prostředí.


Humus, opečené houby, zelenina, placky a koření. Dobré....


Vejce Benedikt na toustu, salát. Tento toust mi vyhovoval, dělily jsme se s dcerou o chutě, hihihi.


Kuchyň za sklem.....a moje jediná....


Ještě k tomu je teráska, s ožárovkovaným stromem a pohled na Olomouc/3.patro.


A ještě já, jak si to vychutnávám. Lidi, dceru hlavně a vůbec....Zase jednou venku....hihihi.


Odpoledne jsem byla nějaká unavená, spíš ospalá. Asi ta prudká změna počasí, celé odpoledne hustě prší.

Tak ještě pohled na krásně kvetoucí červené kaštany. Tyhle jsou proti domu, kde bydlí kolegyně Uršula. A v Olomouci jich je spousta. celá alejka u Okružní ulice.





Klidný nedělní večer všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...