neděle 28. května 2023

....ještě jsem si

 tuto knihu nekoupila, ale hodně už jsem o ní četla. A do budoucna se jí nevyhýbám.

Hodně knih od Aleny Mornštajnové mám, tuhle poslední ještě ne. A to jen proto, že se v poslední době snažím vyhýbat "těžkým"tématům. Ty probouzí moje úzkostlivé podvědomí a uvádí mě do stavu, kdy se bojím ataky panické hrůzy...Kdo nezná nepochopí. Nejvíc se mi líbila Hana.....kniha Hana. Slepá mapa...hm. Vlastně všechno. A taky mám ráda knihy Kateřiny Tučkové, přes těžká témata, hihihi, ale jsou to podle mne nej...nej....spisovatelky současnosti u nás.

Jak já říkám, lidi jsou zlí, jsme zlí, sami na sebe a hlavně na okolí. Vyjádřit se ke všemu, nenechat na nikom "nit suchou"...


Minulý týden jsme se Simonkou cestou ze školky, okolo Moravy, dělaly kohoutky a slepičky. 
Znáte to ???

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...