úterý 2. května 2023

...lekla jsem se,

 pořádně, ale byla to jen vrtačka hodně blízko našeho bytu... Tohle je v podstatě tichý dům, pro nás, okolo jsou trvalebydlící. Takže od pronajatých bytů se studenty dost daleko, neslyšíme žádné mejdany...

Pan Há ještě pospává, má se, že kdykoliv usne. Já spím cca 6 hodin, maximálně, a ještě navíc přerušovaně....

Ale už ho slyším, taky ho to probudilo. Je to blízko, blizoučko.

Dneska jsem vyluxovala drobky, peru dvě pračky, po obědě jdu vyzvednout Simonku, budeme chvíli u nás a pak jí odvezu na zpěv. A chvilku se uvidím s dcerou. Nemůžu strávit, že je to dneska UŽ týden, co jsme byly na tom kafi....

Doplétám KAL šátek s Vlněnými sestrami, rozhoduji se, jaký lem. West má v předpise kontrastní barvu, ale já buď tu, která je nejvíc na těle šátku nebo tu šedou... Ještě pár řad a čeká mě řada se všemi těmi špandlíky a pak nahodit oka okolo celého šátku. A uzavřít pletenou dutinkou....


Na balkoně už mám taky jarně uklizeno, něco bylinek, 4 muškáty každý jiný, oliva už je taky venku, kvete mi šnitlík od vietnamce....




Jdu věšet prádlo, odpoledne má pršet, jsem zvědavá....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...