pondělí 15. května 2023

...spousta deště,

 po delší době.

Prší od včera celé odpoledne, noc i dneska ráno/dopoledne .... Což je tady v Olomouci nezvyklé. Už dlouho jsem tady tolik vody neviděla. Přestože se často mraky honí okolo města a jinde určitě prší. Jsem ráda, pročistí se vzduch, smyje pyl, který mi nedělá dobře. Že mi popršela umytá okna mi moc nevadí, hihihi.

Takže po delší době pohled z balkonu. Zeleně, křupavě, zase odstíněná ulice.





Bylinky, některé, jsem dala na pojízdný stoleček a trochu na ně u zábradlí prší.


Letos žádně secí a sázecí experimenty, 4 muškáty, bylinky a oliva z bytu na léto ven. Asi jí ořežu, roste jako dříví v lese, halabala. Moje vina, samozřejmě.


Pan Há ještě spí, já čekám nákup z Rohlik.cz, budu vařit, jsme jak ve vyjedeném krámě, hihihi.
Pan Há vstáva, zakřikla jsem to....Jdu vařit kafe.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜





2 komentáře:

  1. zdravim,stale vas sleduji a mam radost z kazdeho prispevku,ale nerada neco písi,protoze to neumim uz se tesim na dalsi prispevek jste skvela

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, to si snad ani nezasloužím....a platí to, že všechno je poprvé...hezký večer všem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...