sobota 27. května 2023

...a už zase je

 víkend.

Ve čtvrtek jsem vyzvedla, i s dcerou, Simonku ze školky, šly jsme do Rozária na limonádu....Simonka si pohrála na dětském hřišti, poběhala okolo bazénů/nádrží s vodou a pak jsme jí odvedly na tancování. Já pak jela domů, dcera na ní čekala. Bylo to moc milé odpoledne. Zase jsme toho probraly, zavzpomínaly, nikdy toho nemám dost....

Včera, v pátek, jsem uklidila půl bytu, prala, vařila. Dneska mě čeká ložnice a pokojík, chci převléknout postele , ale pan Há ještě spí, tak se to na chvíli odsouvá...Dodělám úklid a na pár dnů zase klid....Kolotoč života. Rutina, jak se říká, že. Moje rituály...ale o TOM zase někdy jindy.

Venku je docela chladné ráno, ale svítí slunce a pofukuje vítr. je takový opar.



Konečně jsem našla chvilku a odsadila pileí miminka do vlastních, prvních květináčků. Je tam ještě jedno miniaturní...u maminky pilei v květináči, pěkně při hraně....


Neměla jsem druhý malý květináček, tak to chvíli musí vydržet v odříznutém kelímku, hihihi.




Dneska odpoledne velké zalévání kytek, hihihi.
Bylinkám balkon svědčí, nejvíc je to vidět na vavřínu/bobkový list.


Ale ne, i tymián se má dobře. Jediná rozmarína mi připadá sušší. Tak to zase pootočím a uvidíme....

A jinak nic moc nového, což je na jednu stranu dobře. Dcera vždycky říká, žádná zpráva=dobrá zpráva, hihihi.

Dneska jsem dlouho spala. Protože jsem si do 1 hodiny v noci četla. Koupila jsem si knížku a nemohla jsem se od ní odtrhnout. Největší pravdou z ní je, že ač člověk má na svém hřbetě kolik chce/nechce let, hlava a mysl jsou stále=dlouho mladé. U někoho až do konce života.
Příběh 70ti leté ženy...
 

Pěkné jsou i komentáře, ano, nebát se stáří a nezůstat sedět se svěšenýma rukama....
💕

A taky tak trochu pletu...spíš u hokeje nebo u poslouchání TV na PrimaZOOM/zvířata, historie, cestování, objevy. Pan Há si u mého výběru buď čte nebo hraje karty na pc...a v tom případě i poslouchá. Občas se odsune od pc a kouká na obrazovku. A to jsem ráda.  Že má zase zájem o víc věcí a jen tu "chlapsky" nefňuká nad nemohoucností....A on se opravdu i v tomto zlepšil, jsem strašně ráda....
💕

A ještě jeden odkaz na krásně rozkvetlou přírodu v okolí Olomouce....https://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/kosatec-litovelske-pomoravi-2023.html
Ne, nejedeme tam, budou tam asi davy zvědavců....Doba kvetení kosatce sibiřského není dlouhá....
A pozor, je prudce jedovatý....

A ještě jeden odkaz, který jsem posílala i dceři. Malý výlet v okolí Olomouce/Prostějova https://www.vylety-zabava.cz/tipy-na-vylet/moravsky-kras/14538-hradek-lipova-spacirstejn
Pěší výlet pro rodiny s dětmi, aby měli pohyb...všichni, rodiče i děti.

Tak a dost už bylo malých informací.

Klidný a spokojený den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...